Monday 3 October 2011

My Samsung Galaxy S2

New Toy saya yang sangat saya suka...Tq Encik Suami kerana memberi izin untuk memilikinya.. Sukeee sangat2.. hehehe.. Skang masih lagi belajar. Tapi sangat senang sebab sangat friendly. Berapa banyak sangat daaa... Apapun saya nak share la kat uols semua perasaan happy yang terhingga dan tahap keterujaan yang melampau saya hari ni. Nak tau tak nape??? Saya baru tukar hp, hari ni dah guna Samsung Galaxy S2.. waaahhh..seronok. HP lama nak bagi kat adik sebab hp dia kena curi.. hehehehe.. tu sebab saya tukar hp baru.. bleh plak gitu ehh...alasannnn jer lebih. Rasanya uols dah tau kot camner rupa HP tu kan.. so takyah la letak gambar. hehehe... Bye..

2 comments:

  1. amboiii...beli hset baru yeee, tak tunjuk kat kawan2 ponnn....

    ReplyDelete
  2. Taknak jadi riak.. hehehehe..

    ReplyDelete