Monday 10 October 2011

Jumpa Farah Sarakids

Selamat hari isnin semua.. Hari ni saya nak citer pasal hari minggu lepas, 7-9 Oktober ada Family Expo 2011 di PISA (Penang International Sport Arena). Memang setiap kali ada event especially event pasal deco umah kat PISA tu saya akan ke sana. Ni 1st time saya ke Family Expo tu.. Mungkin tahun lepas dah terlepas kot, sebab saya pun baru nak masuk setahun dok kat penang ni. Saya memang ada niat nak g la expo tu masa tengok banner kat tepi2 jalan tu kan.. tapi lepas baca blog Sarakids lagi la saya berkobar-kobar nak pegi.. nak tau pasal apa? sebabnya saya nak jumpa Farah.. hehehe...1st masuk expo tu, saya gigih cari booth Sarakids dulu, tapi time tu Farah dok entertaint client, so saya cakap kat husband kita g tengok2 tempat lain dulu. Sempat la jugak beli swimming suit dan diapers utk my doter. Memang saya dah bagitau husband, saya nak g jumpa Farah. Dia pun memang tau la pasal Sarakids ni, sebab sebelum ni memang saya nak beli MODU online . Tapi disebabkan saya keguguran, so cancel la dulu. Dah habis pusing tu, saya ke booth Sarakids, tapi dari jauh saya nampak, alamakkk.. diaorang dah packing2 barang la. Tapi saya g tegur jugak farah.. dan sempat la saya salam peluk cium ngan farah pastu sembang kejap.. tapi saya tak sempat la nak tengok barang2 yang ada kat booth sarakids sebab semua dah di packing. Tak sempat la jugak saya nak preorder MODU dgn harga special tu. huhuhu.. Takde rezeki.. sape suruh pegi hari last kan.. padahal rumah dekat jer ngan PISA tu.. padan muka saya..tapi sebenarnya kami 1 family tak sihat, tu pasal pegi hari last. Apapun saya seronok jumpa farah dan saya sangat jeles tengok betapa slim nya farah.. jauh beza dengan saya.. nak tengok tak?? buktinya ada... saya sempat gak la suruh suami saya snap gambar saya ngan farah...

*


*


*


*


*


*


*


*


*


*


*


*


*
haa.. tengok la betapa slimnya Farah berbanding saya. "Farah, saya sangat jeles dgn awak tau.." (cam farah baca blog ni, hehehe)

Camner la Encik suami ni leh amik gambar senget... hehehe..

Walaupun tak sempat nak beli apa2 kat booth ni, tapi Farah dengan baik hati bagi car sticker yang sangat pinky+comey utk saya. Errr...saya rasa cam tak ucap terima kasih jer.. Ampun, tak perasan sebenarnya. Speechless. hehehe.. Thank u to farah. Saya dah pun selamat lekatkan sticker tu kat kete. hehehe.. Oklah.. tu jer lah perkongsian saya untuk hari ni. Bye.

ps- Farah, next year joint lagi family expo kat penang ni ek. Saya akan pegi hari pertama.. hehehe..

No comments:

Post a Comment