Wednesday 19 October 2011

Gambar Kenangan Taska


Ha... tengok la gambar ni.. budak2 taska bila bergambar macam2 peel. Yang dalam bulatan tu anak saya. Budak kecik ni buat 'peace' kat sape ntah. Dia dok mengereng kat kerusi tu, muka dia pun mengadap ke sana gak. Hehehehe. kelakar tengok gambar ni. Ni 1st gambar dia kat taska ni. Kat Putrajaya dulu takde plak amik gambar. Apapun ni kenangan...Kena simpan untuk kenangan dia besar2 nanti.

Batrisyia ni kalau dia sorang2 agak penakut ngan budak2 lain. Kalau ada mama ngan papa baru la berani nak lawan. Tapi selalunya dia takleh tengok budak lain dekat2 ngan dia, mula la nak buat muka kat budak tu. Ishhh... memang agak memalukan tauu bila dia buat camtu. Ada pernah kat Mcd dia buat muka kat budak sebelah, saya jentik tangan dia. Tapi bukan kuat pun..hehehe.. Geram sangat ngan perangai dia time tu. Alih2 dia yg malalak kat Mcd tu. Saya plak kena marah ngan husband. Memang anak manja papa... Tu sebab dia lebih rapat dengan husband saya, sebab papa dia jarang marahkan dia.. Buat apa2 pun boleh kalau dengan papa. Kalau dengan saya, yang tu NO, yang ni NO.. ekekeke.. Tapi saya sayang anak saya. Sape yang tak sayang anak sendiri. Kecuali mereka2 yang zalim aje.. Oklah weiii, dah lari tajuk sangat ni... ekekeke... Nak citer pasal gambar taska tu jer sebenarnya.. Bye...

No comments:

Post a Comment