Thursday 10 November 2011

SePetaNg @ TeLuK PeRmAiSUri A.K.A QuEeNsBaY

Salam semua...Dah lama kot takde citer baru.. Ni nak citer pun pasal pasal hari sabtu yang dah lama lepas.. Selalu jer lambat nak cerita kann??Hehehe.. Seperti tajuk kat atas tu, kami telah ke Queensbay sebab ada misi untuk dipenuhi..ececehh.. misi untuk membeli botol susu Avent + puting susu untuk batrisyia. Nak ganti yang dah lama. Lagi nak beli belt untuk suami dengan baju dia sempena sambutan deepavali kat ofis dia.

Sampai2 tu kitaorang jalan2 dulu.. tak terus gi beli apa yang nak.. lagi pun tak makan tengahari lagi walaupun dah petang, sebab kluar rumah lepas zohor. Jalan2 sket pastu g makan kat friday. Saje jer nak try mkn kat situ.. 1st time tau.. decoration time ni Halloween..


Ni la makanan yang kami order.. Ni mushroom soup untuk Batrisyia.. Sedap.. So creamy, mushroom pun banyak kat dalam tu.. Nampak tak air kat belakang tu, kitaorag order 1 jer air. Order 7 up jer..


Nampak tak kat dalam tu, cendawan banyak tau....Memang best.


Tengah menyuap budak ini.. dah comot2 mulut dia makan sup ni..


Tennessee Steak untuk saya.. Ni yang di syor pelayan kat situ.. Sedap la jugak.. Saya minta masak medium.


Ni Key West Fish untuk suami saya.


Set ni sekali dengan herbal rice.. Saje order yang ni sebab suami saya kena makan nasi.

Okey.. dah habis makan.. Bil..??



Ha..bayor le encik suami... hehehe..


So lepas makan kita teruskan misi mencari botol susu untuk budak itu kat dalam jusco.. Botol ada tapi puting 6m takde la pulakkk... Takpe la, beli botol dulu.. Pastu g usha2 belt untuk encik suami..tapi takde yang berkenan plak.. dan disebabkan perfume dia dah habis..kitaorg pun g la cari perfume untuk dia.. tapi kali ni taknak bagi dia beli brand bodyshop dah.. suruh try yang lain la plak.. Setelah sakit hidung menghidu bau2 perfume, saya pilih jenama hugo.

Ni la perfume yang dibeli.. tapi ni gambar dari google yer.. saya tak amik plak gambar perfume yang dibeli tu.. bagi saya bau dia wangi la untuk lelaki..

Sebenarnya suami saya suka yang ni..tapi disebabkan yang ni rege mahal sket dari hugo dan ml pun sket dari hugo, so saya pilih hugo.. hehehe... sebab dia nak isteri dia pilih kann....

dah habis beli ni, kitaorg pun balik umah.. hari ahad tu kitaorg g sunshine plak untuk cari puting susu budak itu, belt dan baju untuk hubby... habis dah citer...

No comments:

Post a Comment