Monday 26 September 2011

Jamuan Raya Taska

Hari sabtu lepas ada jamuan raya kat taska anak saya.. Pas zohor kami anak beranak gerak dari umah nak g makan la kononnya.. Sekali sampai tu, alamakkk banyak nya kete, takde tempat parking la. Kalau ada pun jauuuuuhhhhhh..... Panas la plak nak menapak. So kitaorang buat U-turn jer... hehehehe... Pastu g giant beli mineral water.. Skang ni kat giant Bayan Baru ada plak Thai fair, so kitaorg g mkn kat situ jer.. makan kuetiow tomyam sorang satu (saya dan suami jer) dan pulut mangga. gambar lupa nak snap... hehehe...

Dah habis makan tu kitaorg g hsbc, g bayar kredit kad..dah alang2 dekat ngan Queensbay tu, apa lagi, jln2 cuci mata skali la..cuci mata kat Harvey Norman ngan Switch... hehehe.. g tengok gadget2. tengok jer la, tak beli pun..

Dah penat jln2, kitaorg g mkn lagi...baru mkn tomyam kan... lagi mau sumbat..hahaha...tapi ni kira dinner tau...walaupun saya tak lapar lagi..tapi suami saya lapar.. Kitaorg g mkn kat Nandos..

Posing dulu sebelum makanan sampai..


Susah nak amik gambar ngan budak ini..


For Me

For Him

For my doter

For us..soft drink only. Sprite n coke.
Bila refill boleh plak diorang salah refill ice lemon tea..
Tapi saya minum jer...hehehe..

Tu dia..muncung mulut2 nak hirup sup

Sedap agaknya..habis 1 mangkuk.


Tunggu orang suapkan..


Muka ngada2 ni..Buat2 nangis..
Dah habis dah.. kualiti gambar tak elok.. semua gambar dalam blog ni (setakat 26 Sept. 2011) amik guna hp cikai saya jer tau.. Teringin gak nak pakai DSLR, Nikon ke Canon ke.. tapi tak mampu lagi nak beli.. hehehe..Sekian untuk makluman. Bye..

No comments:

Post a Comment