Wednesday 5 February 2014

Nur Irdina

Assalamualaikum.

Tajuk entry ni sempena anak aku yang nombor 2.

Aku bersalin kat Irdina ni pada 5 Disember 2012. Sekarang dah 2014 zaza oii..
Umur dah setahun lebih, baru hegeh-hegeh nak up dalam blog. Hihihi...
Yang no. 2 ni aku bersalin secara ceaser, sebabnya dia dah yak-yak kat dalam nuh.
Air ketuban dah tukar kaler hijau sket, so doktor decide untuk operate.


Nur Irdina yg baru kenal dunia. Masih kat hospital.

Ni dah balik umah dah.


Dah botak.





 Dan ni gambar si kecik ni yang terbaru. 


Buat muka time nak ambik gambar.



Suka duduk tempat-tempat sempit atau bakul. Dalam bakul kecik yang aku letak remote pun dia nak masuk duduk.  Pastu nangis sebab takleh nak duduk. Alahai anak..


Irdina dah boleh jalan masa umur dia 11 bulan.  Memang cepat berbanding Batrisyia.  Dia jenis makan semua, takde yang tolak.  Tu jer lah dulu pasal Irdina.
Entry ni patut aku up tahun 2012.  Ni dah kira entry throwback back dah ni. kahkahkah..



Diakhiri dengan gambar Mama dan Irdina.

Bye.




No comments:

Post a Comment